Ce este , este


Nu este cum ar trebui sa fie.

Nu este cum mi-ar place sa fie.

Nu este cum mi-au spus ca are sa fie.

Nu este cum a fost.

Nu este cum o sa fie maine.

Este cum este.

Nu sunt cine vrei tu sa fiu.

Nu sunt nici cel care trebuia sa fiu.

Nu sunt cine a vrut mama sa fiu.

Nu sunt cel care am fost.

Eu sunt cine sunt.

Tu nu esti cine am eu nevoie sa fi.

Tu nu esti cel care ai fost.

Tu nu esti asa cum imi convine mie.

Tu esti , cum esti.

Sunt cine vreau sa fiu?

Esti cine ai vrea sa fi?

6 gânduri despre &8222;Ce este , este&8221;

  1. din pacate nu sunt cine as vrea sa fiu decat putin…dar am o viata inainte ca sa incerc zi de zi ..sa ma apropii de idealul meu…frumoasa poezia..felicitari!:)

    Răspunde
  2. Eu cand scriu o poezie
    Pun si rime pe hartie
    Dar aici, draga mea
    N-am postat asa ceva
    Ma bucur ca-ti place tie
    Si ca-ti suna a poezie;))

    Povesteste-mi draga mea
    Ai mai scris astazi ceva?
    Asta suna a poezie
    Vai ce mandru sunt de mine:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

